Książki

E-Biznes i marketing internetowy w praktyce

Marketing internetowy w praktyce

Marketing internetowy w praktyce to książka dla początkujących i średnio zaawansowanych przedsiębiorców internetowych.

Jest to jedna z bardziej wartościowych pozycji, dostępnych po polsku na temat marketingu internetowego. Krótko mówiąc: lektura obowiązkowa internetowego przedsiębiorcy.

Czym jest "Oferta nie do odrzucenia"?

Oferta nie do odrzucenia

Oferta nie do odrzucenia przebija się przez cały szum i zakłócenia. Wywołuje swędzenie, które kupujący musi podrapać.

Oferta nie do odrzucenia to tworząca tożsamość oferta, będąca istotą produktu, usługi lub firmy, w której oczekiwany zysk jest wyrażany tak jasno i sprawnie, że natychmiast staje się oczywiste, że tylko głupiec mógłby ją odrzucić.

Oferta nie do odrzucenia to fenomenalna książka autorstwa Marka Joynera, który wręcz na tacy podaje w jaki sposób tworzyć oferty, na które odruchowo i bez wahania klienci odpowiadają stanowcze TAK.

E-biznes jako sposób na sukces

E-biznes jako sposób na sukces

Grupa osób, które rozkręciły własny e-biznes, opowiada, w jaki sposób im się to udało i jak Ty też możesz zacząć używać Internetu do zarabiania pieniędzy – i nie tylko.

Właściwie o tej publikacji chyba nie powinienem pisać, ponieważ miałem wpływ na kształt około 8 stron w niej zawartych. Postanowiłem jednak to zrobić ze względu na pozostałe 200 stron :)

Jolę Gajdę, autorkę e-booka, poznałem w tym roku w Gdyni na konferencji Myśleć jak milionerzy. Po przeprowadzonym przeze mnie wykładzie na temat fundamentów w budowaniu e-biznesu i strategii marketingu internetowego, przedstawiła mi propozycję wywiadu na temat moich dotychczasowych osiągnięć. Właściwie to muszę przyznać, że czuję się zaszczycony tym, że znalazłem się w tak znakomitym gronie ludzi przedsiębiorczych, którzy mają do powiedzenie tak wiele wartościowych rzeczy.

Myśleć jak milionerzy

Myśleć jak Milionerzy

Myśleć jak milionerzy autorstwa młodego przędsiebiorcy, Kamila Cebulskiego to rewelacyjna książka o dorastaniu do bycia przedsiębiorcą.

Autor pokazuje w niej w jaki sposób myślą prawdziwi milionerzy i co różni ich od całej reszty "średniaków marnujących czas na oglądaniu telewizji". Daje wskazówki jak odnieść sukces w biznesie i co robić by stać się bogatym człowiekiem - nie tylko finansowo.

Mimo, że w biznesie mam już pewne, chociaż wciąż małe doświadczenie, to książkę przeczytałem z wielkim zainteresowaniem. Wiele się z niej nowego nauczyłem i uważam, że każdy kto myśli o byciu przedsiębiorcą lub już nim jest powinien ją z całą pewnością przeczytać. Właściwie myślę, że powinien przeczytać ją każdy człowiek, któremu po prostu zależy na "wartościowym i skutecznym życiu".