E-Biznes i marketing internetowy w praktyce

Marketing internetowy w praktyce

Marketing internetowy w praktyce to książka dla początkujących i średnio zaawansowanych przedsiębiorców internetowych.

Jest to jedna z bardziej wartościowych pozycji, dostępnych po polsku na temat marketingu internetowego. Krótko mówiąc: lektura obowiązkowa internetowego przedsiębiorcy.

Sprawdź, co zyskasz dzięki tej książce:

  • Dowiesz się jak rozpocząć biznes internetowy, jak zaplanować swoją witrynę internetową, czy wybrać prawidłową nazwę domeny.
  • Dowiesz się jak znaleźć pomysł na biznes internetowy.
  • Poznasz podstawy pozycjonowania (SEO) oraz nauczysz się jak zdobywać nowych odwiedzających.
  • Nauczysz się podstaw reklamowania w internecie.
  • Dowiesz się czym są i jak działają programy partnerskie.
  • Poznasz podstawy e-mail marketingu i marketingu wirusowego.

Ta książka to obowiązkowa lektura dla przedsiębiorcy internetowego, o czym świadczą komentarze czytelników:

Wyczerpująca pozycja dla każdego pragnącego osiągnąć sukces w e-biznesie. Publikacja zawiera bezcenne porady bez, których osiągnięcie sukcesu może być trudne. Przeczytanie tej pozycji pomoże ukierunkować nasze działania marketingowe.

Michał Kubiak,
Prywatny przedsiębiorca

Uważam, że jest to jedna z najlepszych książek dotyczących robienia biznesu w internecie. Autor krok po kroku przedstawia nam swoje sposoby na osiągnięcie sukcesu czyli rozkrecenie dochodowego interesu w sieci. Prezentuje różne formny działania w internecie i rozmaite metody zdobywania i utrzymywania klientów. Bardzo ważne jest dla mnie to iż autor jest praktykiem i wszystkie prezentowane przez niego pomysły zostały sprawdzone w sieci. Z książki dowiecie się jaka powinna byc strona internetowa, która sprzedaje, poznacie triki, które pomogą Wam odnieść sukces w e-biznesie. Napisana jest prostym, przystępnym jezykiem, tak jakby opowiadał nam o tym znajomy. Polecam gorąco!

Robert Ważyński,
Marketing i wystąpienia publiczne

Pozdrawiam,
Janusz Maruszewski