Czym jest e-mail marketing i dlaczego jest tak skutecznym narzędziem promocji?

Portret użytkownika Janusz Maruszewski

Szóste, ostatnie już seminarium z cyklu Podstawy e-biznesu, organizowane we współpracy z Wydziałem Informatyki Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania odbędzie się już w najbliższy:

poniedziałek, 28 kwietnia w godzinach 17:30-18:30, w sali G224,
w budynku przy ul. Gizów 6 w Warszawie

Temat seminarium to:

Czym jest e-mail marketing i dlaczego jest tak skutecznym narzędziem promocji?

Powiem między innymi o tym:

  • Czym dokładnie jest e-mail marketing?
  • Dlaczego e-mail marketing jest około 97 razy skuteczniejszym narzędziem promocji niż banner?
  • Jakie są najważniejsze atuty marketingu za pomocą poczty elektronicznej?
  • W jaki sposób z powodzeniem budować listę adresową do skutecznego e-mail marketingu?

Od strony praktycznej pokażę narzędzie, bez którego nie można sobie wyobrazić skutecznego i efektywnego e-mail marketingu, czyli menadżer listy adresowej oraz wielokrotny autoresponder, na przykładzie aplikacji Active Campaign 1-2-All.

W trakcie ostatniego już seminarium podsumuję również, to o czym jak dotąd mówiłem. Rozstrzygnę również konkurs, który ogłosiłem po czwartym spotkaniu i wręczę nagrodę zwycięzcy.

Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych i przypominam, że aby móc uczestniczyć w seminarium wymagana jest rejestracja.