Jak badać ruch internetowy na stronie WWW i mierzyć skuteczność działań marketingowych?

Portret użytkownika Janusz Maruszewski

Czwarte seminarium organizowane we współpracy z Wydziałem Informatyki Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania odbędzie się już w najbliższy:

poniedziałek, 21 kwietnia w godzinach 17:30-18:30, w sali G224,
w budynku przy ul. Gizów 6 w Warszawie

Temat seminarium to:

Jak badać ruch internetowy na stronie WWW i mierzyć skuteczność działań marketingowych?

Powiem między innymi o tym:

  • Do czego służy i dlaczego jest potrzebne mierzenie i śledzenie ruchu internetowego w serwisie WWW?
  • W jaki sposób mierzyć skuteczność działań marketingowych?
  • Jak na podstawie zebranych danych oceniać popularność serwisu WWW?

Tradycyjnie już, przedstawie również temat od strony praktycznej, tym razem prezentując aplikację do mierzenia i śledzenia ruchu internetowego w serwisie WWW Google Analytics.

Dodatkowo zgodnie z prośbami kilku osób, w drugiej części seminarium przedstawię podstawy integracji serwisu internetowego z systemem płatności elektronicznych Platnosci.pl i moje doświadczenia związane z tym tematem.

Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych i przypominam, że aby móc uczestniczyć w seminarium wymagana jest rejestracja.