Podsumowanie seminarium z 24 kwietnia 2008

Portret użytkownika Janusz Maruszewski

Dzisiaj odbyło się kolejne, już piąte seminarium z cyklu Podstawy e-biznesu organizowane wraz z Wydziałem Informatyki Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania. Spotkaliśmy się tym razem w nieco mniejszym, bo około 40 osobowym gronie.

Tym razem omówiliśmy temat: Na czym można zarobić w internecie i w jaki sposób poszukiwać e-klientów?

Mam nadzieję, że udało mi się przekazać wszystko w miarę zrozumiałej formie. Temat choć może się z pozoru wydawać mniej ważny niż inne, jest moim zdaniem jednym z najważniejszych. To o czym mówiłem dziś zarówno w pierwszej, jak i w drugiej części spotkania to jedne z najistotniejszych podstaw e-biznesu.

Zachęcam do pogłębiana wiedzy na ten temat, szczególnie jeżeli chodzi o marketing internetowy. W tym wypadku mogę polecić dwie książki guru w tej tematyce, czyli Marka Joynera. O jednej z nich, zatytułowanej "Wielka formuła", mówiłem w trakcie dzisiejszego spotkania i z resztą na jej bazie przygotowałem w dużej mierze to, co dziś przedstawiałem. Strategia marketingowa, która jest tam opisana naprawdę się sprawdza i sam jestem tego chodzącym dowodem. Zachęcam również do przeczytania drugiej książki autorstwa Marka Joynera, "Oferta nie do odrzucenia", która poświęcona jest tylko i wyłącznie tematowi opracowywania doskonałego produktu i sprzedawania go w taki sposób, by klient nie mógł mu się oprzeć.

Dziękuję za liczną obecność.

Pozdrawiam,
Janusz Maruszewski